آدرس سایت شرکت:

زمینه اصلی فعالیت شرکت:

تولید دسته سیم خودرو و نودهاي الكترونيكي SBCM

سابقه فعالیت شرکت:

در سال 1352 شركت توليدي رضا با هدف توليد برخي از قطعات اتومبيل پيكان تشكيل شد که یکی از محصولات آن تولید دسته سيم پيكان بود. در سال 1366 كارگاه تولید دسته‌سيم به محل جديد (کارخانه پژوهش) منتقل گردید. در سال 1376 به نام شركت الكتريك خودرو شرق ثبت شد.

الكتريك خودرو شرق داراي چهار كارخانه توليدي در مشهد در مساحت  52,821  مترمربع و فضای تولیدی 19,196  با تعداد نیرو 2,322 نفر است. کارخانه پژوهش در كيلومتر 5 جاده آسيايي (پيامبر اعظم 28)  قرار دارد و علاوه بر اينكه مديريت عامل و ستاد شركت در اين كارخانه مستقر هستند، فرايند آماده سازي دسته سيم در سه کارگاه و همچنين مونتاژ دسته ها بدنه 206 و 207 و برخی دسته سیم های فرعی و پشت آمپر پارس در آن انجام مي شود.

کارخانه پویا در شهرك صنعتي توس، خيابان تلاش شمالي، نبش تلاش 10 قرار دارد، در اين كارخانه یک کارگاه آماده سازي و همچنين مونتاژ دسته سيم های اصلی 206 و 207 و بیشتر محصولات خودروی تارا انجام مي شود. همچنین مونتاژ قطعات الکترونیک در این کارخانه  قرار دارد.

کارخانه پویش در كيلومتر 9 جاده آسيايي قرار دارد. در این کارخانه فرآیند مونتاژ دسته سیم های اصلی سورن، 207 و دنا، موتور، چراغ جلو و پشت آمپر دنا انجام می گردد.

کارخانه پیمان در شهرك صنعتي توس، بلوار تلاش، تلاش 5، فاز 4 كارگاهي قرار دارد در اين كارخانه فرآیند مونتاژ دسته سیم های اصلی پارس، موتورهای پارس، 206، 207 چراغ جلو و عقب پارس و دنا؛ پشت آمپرهای دنا و پارس و فرعی های پژوها، رانا و دنا در کارگاه های مجزا آن انجام مي شود.

محصولات شرکت:

در این شرکت 115 نوع دسته سیم متفاوت شامل خودروهای سورن، پژو پارس، پژو 206، پژو 207، دنا و تارا در شركت الكتريك خودرو شرق توليد مي شود. همچنین نودهاي الكترونيكي SBCM خودروهاي پژو 206و رانا کلاستر پژوهای 207 و 206 در این شرکت تولید می شود.

تخصص‌های فعال مرتبط با برق در شرکت:

 تعداد نیروی مورد نیاز و شرایط پذیرش:

  • شرکت در صورت احراز صلاحیت حدود 30 نفر دانشجو جذب می‌کند.
  • اولویت جذب با دانشجویانی است که مهارت های مذکور را داشته باشند.

شرایط کاری:

  • ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 15 می­باشد.
  • پرداخت حقوق مطابق آئین نامه همکارانه
  • سرویس رفت و برگشت به شرکت فراهم است که مسیرهای حرکت سرویس متعاقبا اعلام خواهد شد.

برنامه شرکت برای دانشجویان: