سایت شرکت:

www.kalasanati.com

زمینه اصلی فعالیت شرکت:

  • ارائه خدمات مشاوره ای برای صنعتگران سراسر کشور برای انتخاب انواع تجهیزات صنعتی نظیر الکتروموتور، گیربکس صنعتی، پمپ خانگی و صنعتی، ابزار دقیق، بلبرینگ و ...

سابقه فعالیت شرکت:

  • مجموعه گروه کالا صنعتی از سال 1382 با کادری مجرب و با هدف تامین کالاهای صنعتی و ارتقاء کیفی خدمات فنی بنا نهاده شد. پس از آن در سال 1396 با تکیه بر مدیران کاردان و با تجربه، فروش کالاهایی صنعتی به صورت آنلاین را شروع کرده و در حال حاضر یکی از بهترین سایت های فروش آنلاین کالای صنعتی در ایران به شمار می‌رود.

ارائه مشاوره فنی در انتخاب بهترین محصول، اعزام متخصص جهت تشخیص و ارزیابی نیاز مشتریان، تامین تجهیزات از برندهای معتبر داخلی و خارجی، خدمات پس از فروش مسئولانه و پیگیرانه و تامین قطعات یدکی بخشی از خدمات این مجموعه است.

محصولات شرکت:

  • به تفضیل در سایت کالا صنعتی درج شده است اما حدود 12000 کالا بر روی سایت قرار دارد.

تخصص‌های فعال مرتبط با برق در شرکت:

  • برق صنعتی، ابزار دقیق، اینورتر VFD، انواع الکتروموتور و موتور برق ها

 تعداد نیروی مورد نیاز و شرایط پذیرش:

  • 5 نفر – ترجیهاً دانشجویان ترم های آخر کارشناسی مهندسی برق گرایش‌های الکترونیک و قدرت برای بخش‌های تولید محتوای فنی و ارائه خدمات مشاوره فنی به صورت برخط به مشتریان

شرایط کاری:

  • ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی17 و پنجشتبه‌ها از ساعت 8:30 الی 13:30
  • پرداخت حقوق مطابق آئین نامه همکارانه و سر موقع
  • سرویس رفت و برگشت به شرکت فراهم است که مسیرهای حرکت سرویس متعاقبا اعلام خواهد شد.
  • خدمات رفاهی داخل و خارج از شرکت
  • امتیازهای شایسته سالاری

برنامه شرکت برای دانشجویان:

  • کالا صنعتی می‌تواند دانشگاهی باشد برای آشنایی بیشتر دانشجویان با تقاضاهای واقعی صنایع و ارتباط با صنعت‌گری که سال‌هااست دستگاهی را تولید می‌نماید و نیاز به مشاوره برای بهبود عملکرد دستگاه دارد. از طرفی در طول دوران کارآموزی، دانشجو می‌تواند ایده‌هایی داشته باشد که به صورت یک شرکت دانش بنیان ادامه داده و شروع به تولید یک تجهیز یا ابزار کاربردی برای صنعت‌گران نماید.
  • کلیه دانشجویانی که وارد شرکت می‌شوند، ابتدا وارد بخش تولید محتوا می‌شوند و زیر نظر مسئول بخش، با مطالعه منابع معتبر، محتوای فنی مورد نیاز محصولات سایت را آماده می‌نمایند. این امر کمک می‌کند تا دانشجو ضمن آشنائی با تجهیزات، به عملکرد فنی و کاربردهای تجهیزات نیز آشنا بشود و بتواند آمادگی لازم برای ارائه خدمات مشاوره آنلاین را کسب نماید.
  • در مرحله بعد دانشجویان به واحد مشاوره فنی معرفی می‌شوند و با توجه به تجربیاتی که در واحد تولید محتوا کسب نموده‌اند، می‌توانند مشاوره لازم را به خریداران ارائه دهند. در این بخش نیز مسئول واحد مربوطه به عنوان منتور راهنمایی‌های لازم را به دانشجویان می‌نماید.